هرگز تسلیم نشوید !!!

نظرات 14 + ارسال نظر

سلام جالب بود
آپ کردم ، خوش حال میشم یه سری بزنین
فعلا

salam
bah bah , bel akhare ap kardid.
bashe ye sar miam

انگشت دونه 16 دی 1390 ساعت 22:42

آموزنده بود.
سلام
خوبین؟


علیکم السلام
شکر خوبم ، شما خوبین؟

این قورباغه احتمالا ورزشکار بوده!

یحتمل

یاس 20 دی 1390 ساعت 16:44 http://www.asma1364.blogfa.com

من تو را دوست دارم...
تو دیگری را دوست داری...
دیگری دیگری را دوست دارد...
و اینچنین است که ما تنهاییم .

سلام
امتجانای شما شروع شده ؟
مال ما 28 این ماه تموم میشه ...
هشتم شروع شد !
خوش میگذره ؟
چه خبر از مدرستون ؟
فعلا

و علیکم السلام
بــــــــــــله. امتحان های مام شروع شده از 17
6 بهمن تموم میشه
بله ، مگه میشه خوش نگذره اینجا

کلی خبر داره این مدرسه...
خوش باشید.

شبنم 22 دی 1390 ساعت 13:05 http://seven-stones.blogsky.com


نمیشه

شبنم 22 دی 1390 ساعت 14:11 http://seven-stones.blogsky.com


چرا پاکستان ؟

خب قسمت بود که اینجا باشیم.

یاس 22 دی 1390 ساعت 17:17 http://WWW.ASMA1364.BLOGFA.COM

امیدوارم هیچ راه نجاتی پیدا نکنی وقتی که غرق در خوشی ها هستی

انگشت دونه 22 دی 1390 ساعت 23:38

سلام
خوبین؟
منم شکر خدا خوبم و با امتحانات دارم دست و پنجه نرم میکنم.
چرا پست بالایتون نظراتش بسته است؟
قشنگ بود مثل همیشه.
التماس دعا

و علیکم السلام
شکر بد نیستم
الحمدالله... منم همچنین
اگه به عنوان پست توجه کنید حتما میفهمید
ممنونم
ملتمسیم به دعا

انگشت دونه 23 دی 1390 ساعت 00:46

آقا جان شما میدونین که ما متوجه نمیشیم خودتون توضیح بدین و ما رو خلاص

بماند...

بارون نباش که با التماس خودت رو به شیشه بکوبی ... ابر باش که همه منت باریدن تو رو بکشن


( اینا منبع ندارن )
.
.
.
فعلا

به به

جالب بود ؟؟؟
من آپ کردم ؛ مرسی از نظراتتون ...
.
.
.
فعلا

بــــــله...
باشه یه سر میام

خوش باشید

ترنم باران 29 دی 1390 ساعت 10:23

سلام
اول ممنون
دوم امتحانات ما تموم شد
سوم این آدرس هایی که دادید آدرس وب بود فکر کنم
چهارم امتخانات شما کی تموم میشه
آدرس سایت ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

علیکم السلام
خواهش میکنم
انشاءالله که امتحانات رو خوب دادید
عجب....
امتحانات ما 5 شنبه هفته ی بعد
....

سلام من دویاره اومدم
راستی عالی بود
.........@@
............@@@
............@@@@@@@@@
...............@@@@@@@@@
....................................@@
....................@@
....................@@@
....................@@@
....................@@@
....................@@@
....................@@@
......................@@
..................................................
@@@...............................@@@
@@@................................@@@
@@@@@@@@@@@@@@@@@
...@@@@@@@@@@@@@@

..................@@...@@
..................@@...@@
......................@@
......................@@
............................
...............@@@@
.............@@.......@
................@@@@@@
............................@@
............................@@
............................@@
............................@@
............................@@
............................@@
............................@@

بدو بیا منتظرتما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد