ذکر های آرام بخش


ذکر خدا تنها اطمینان بخش قلب

خداوند؛ ذكر خویش را موجب نورانى شدن و بیدارى دلها مى‏داند.


31734210388162037826.gif



1342839523416278_large.jpg




63406798985238489896.gif


 یاد خدا  آرامش دل آدمى است.سكون قلب از جمله آثار مستقیم یاد خداست:
 
 
 «الذین آمنوا و تطمئن قلوبهم بذكرالله الا بذكر الله تطمئن القلوب».

 «كسانى كه ایمان آورده‏اند و دل‏هایشان به یاد خداست، بدانید تنها با یاد خدا دل‏ها آرام مى‏گیرد».




66700702149561295393.gif




یكى از موثرترین عوامل علاج مرگ دل و احیاى دوباره آن، پناه بردن به ذكر خداست؛


 ذكر حق نور است و مداومت در آن، قلب را از تاریكى و ناامیدى و قساوت نجات مى‏دهد؛


 شفافیت و لطافت و درك و شور و عشق به آن مى‏بخشد و گرمى و تپش و نشاط تازه در آن مى‏دمد. 



http://www.barakh.com/vb/uploaded/1220_01346704894.jpg

http://hosainisaeideh.persiangig.com/hosaini/غفار الذنوب.jpg



http://akhawat.islamway.net/forum/uploads/post-4-1171360153.jpg


ذکر الله


70090959170906653398.gif



99054021329323082754.gif

04376861992827860165.gif

97212104528488726238.gif





56605547386727737690.gif


37079231825938156497.gif

12974076682199807934.gif
76610078289199520752.gif


91717056391259710455.gif

13224365914859769436.gif

73367210113448901193.gif



دفاع مقدس کمی از نگاه آمار !!!

 وصیت نامه ها 


ــ  از 50 هزاروصیت نامه 4بار نام امام حسین علیه السلام ،کربلا،عاشورا،حضرت زینب  علیها السلام ، وحضرت ابوالفضل  علیه السلام آمده است.

ــ به طور متوسط 4 بار نام امام خمینی آورده شده است.

ــ در هیچ یک از وصیت نامه ها اسمی از ایران منهای اسلام نیامده است.



 شهدا درگروه سنی


%44 شهدا درسن 16تا20 سال بوده اند.

%20 شهدادرسن 21تا25 سال بوده اند.

%18شهدا درسن 26تا30 سال بوده اند.

%18 شهدادرگروه سنی دیگر بوده اند.

گفتنی ست 71% شهدا مجردبوده اند ومیانگین سن شهدا23 سال بوده است.

منبع:کتاب باراویان نور-روایت سوم

علایم شیطان پرستی!

خیلی از فروشندگان یا کسانی که لباس هایی با برخی از نمادهای عجیب و غریب دارند واقعا نمی دانند که این نشانه ها، جزء نشانه های گروه شیطان پرستی اند و به آنها فقط به چشم بدلی جات ساده و ارزان قیمتی نگاه می کنند که باعث جلب توجه دیگران می شوند.

در ذيل برخي از نمادها كه به عنوان نگين انگشتر، ‌گردنبند، تصاوير بر روي دست‌بندها، پيراهن، شلوار، كفش،‌ ادكلن، ساعت و ... درج شده و از جمله به ايران اسلامي نيز راه يافته است، مورد بررسي و معرفي قرار مي‌گيرد:

ستاره پنج پر واژگون

پنتاگرام یا همان ستاره پنج پر علامتی کهن و باستانی است که در طول تاریخ توسط مذاهب و فرقه های گوناگون مورد استفاده قرار گرفته است. یکی از موارد استفاده از این نماد در مراسم مخفیانه و جادوگری برای احضار ارواح شیطانی است. این ستاره نشانگر چهار ماده حیات «آب، آتش، خاک و باد» و روحی شیطانی است که گرداگرد آنها را احاطه کرده است.
پنتاگرام هنوز هم به عنوان شاخص اصلی رسوم پرستش جادوگران به کار می رود ضمن اینکه عامل پدید آمدن رسوم و تشریفات دیگری هم در ادیان مختلف شده است

alt
بافومت

یکی دیگر از نمادهای کثیف شیطان پرستی که در عرفان کابالا «عرفان یهودی» اهمیت خاصی دارد بز یا قوچی به نام بافومت است. این علامت فقط مخصوص شیطان پرستان است و در جواهرات هم بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. سر بافومت معمولا در میان ستاره پنج پر طراحی می شود.

alt

ستاره شش پر
هگزاگرام به صورت دو مثلث درون هم نشان داده می شود. این سمبل قدمتی بسیار طولانی در جادوگری دارد خصوصا کسانی که ادعا می کردند از قدرت تاریکی استفاده می کرده اند با این نماد سروکار داشته اند. در بعضی منابع این نماد را همان ستاره داوود می دانند که امروزه وسط پرچم اسرائیل دیده می شود.

alt

چشم لوسیفر

این نشانه یکی از سمبل های شیطان است که می گویند نشانه سوگواری شیطان برای آن چیزهایی است که خارج از قدرت و اراده اوست.
alt


چشمي در حال نگاه به همه جا
(All seeing Eye) : چشم در برخي نمادهاي روشنفكري نيز به كار مي‌رود. اما شيطان‌پرستي اعتقاد دارند چشم در بالاي هرم «چشم شيطان» است و «بر همه جا نظارت و اشراف دارد».

 اين علامت در پيشگويي،‌ جادوگري، نفرين‌گري و كنترل‌هاي مخصوص جادوگري مورد استفاده قرار مي‌گيرد. گفتني است اين نماد بر روي دلار آمريكايي به كار رفته است.










آنخ
در اصل یک سمبل مصری است که ادعا می شود موجب طول عمر می شود.
البته گروه های شیطان پرستی آن را موجب افزایش قدرت شهوانی می دانند.

alt

صلیب وارونه
 این سمبل در میان جواهرات و آویز گردن خیلی استفاده می شود. خوانندگان شیطان پرستی از طرفداران پروپاقرص این علامت هستند.

alt

ضد عدالت
 
(Anti justice) : با توجه به اينكه تبر رو به بالا نماد عدالت در روم باستان به شمار مي آمده است شيطان‌پرستان تبر رو به پايين را با عنوان نماد ضد عدالت در راه پيمودن مسير تاريك انتخاب كرده‌اند .
همچنين گفتني است كه فمنيست‌ها از دو تبر رو به بالا به معني مادر‌سالاري باستاني استفاده مي‌نمودند.





 
هرج و مرج
(Anarchy) : اين نماد به معناي از بين بردن تمام قوانين است و دلالت بر اين امر دارد كه « هر چه تخريب كننده است تو انجام بده » اين نماد عمدتا مورد استفاده عده ای از گروه‌هاي هوي‌متال است.








زودیاک

ستاره ۱۲ پری که در مراسم قدردانی از خدای کذب یا همان خدای شیطان استفاده می شود.
alt
نماد صليب شكسته يا چرخ خورشيد

 لازم به توضيح است اين علامت سال‌ها بعد توسط هيتلر به كار رفت،‌ لكن برخي با هدف به
سخره گرفتن مسيحيت اين سمبل را وارد شيطان‌پرستي كردند.
(swastika or sun wheelc) : چرخ خورشيد يك نماد باستاني است كه در برخي فرهنگ‌هاي ديني همچون كتيبه‌هاي بر جاي مانده از بودايي‌ها و مقبره‌هاي سلتي و يوناني ديده شده‌است .

             
 


                  






666:
 يك سمبل با عنوان «شماره تلفن شيطان» توسط گروه‌هاي هوي متال وارد ايران اسلامي
شده اما در حقيقت علامت انسان و نشانه جانور در ميان شيطان‌پرستان تلقي مي‌شود و براساس مكاشافات 13:18 « ...پس هر كس حكمت دارد عدد وحش را بشمارد ،زيرا كه عدد انسان است و عددش 666 است.»  از سال‌ها پيش تاكنون اين عدد با اشكال مختلف بر روي ديوارهاي شهرهاي بزرگ كشور مشاهده مي‌شد.







هرچه اعتمادبنفس بیشتر، تقید به حجاب بیشتر

یکم. بارها پیش آمده به دوروبری‌هایی که حجاب نصفه‌نیمه داشته‌اند گفته‌ام: «تو که مانتو می‌پوشی، آستین‌ بلندشو بپوش خب، نصف دستت که معلومه» یا «تو که زیاد اهل آرایش نیستی، این یه‌دونه رژم نزن خب» یا «موهات اومده بیرون» یا «جوراب بپوش، پاهات جلب توجه می‌کنه؟»


و البته جواب شنیده‌ام: «ای باباااا، تو مثل اینکه خیابونارو ندیدی، این‌همه خوشگل ریخته تو خیابون، کی به این یه‌وجب دست من نگاه می‌کنه» یا «الان دیگه همه دافن، رژ من توجه کسی رو جلب نمی‌کنه» یا «اون مال قدیما بود، الان دیگه همه پاهاشون معلومه» یا «موی همه معلومه، این یه‌تار موی من چیزی نیس»


در مقابل، باحجاب‌ها. باحجاب یعنی کسی که حجاب را کامل، با تمام حدود اسلامی‌ش یا درصورت تمایل بیشتر از آن (مثلاً پوشاندن گردی صورت) رعایت می‌کند. فکر می‌کنید آسان است توی گرما و ترافیک و شلوغی، با بندوبساط کیف، لپ‌تاپ و یا احیاناً بچه، پنچ‌متر پارچه را دور خود پیچیدن؟ ساق زدن، برای اینکه مبادا نیم سانت بیشتر دیده شود؟ روسری را محکم دور صورت گیره زدن که زیر چانه دیده نشود و موبیرون نیاید؟ جوراب کلفت پوشیدن تو هل‌هل گرما؟ چه ذهنیتی باعث می‌شود اینها مثل گروه اول «یه تار مو، یه‌دونه رژ، یه‌وجب دست و یه‌ذره پا»ی خود را گم ندانند بین این هه دست و سر و پا و لبی که ریخته کف خیابان‌ها؟!


باحجاب‌ها اعتماد به‌نفس بیشتری دارند. رضایت بیشتری دارند از بدن خود. به اصطلاح روانشناس‌هاbody image      شان مثبت است. تصور می‌کنند زنانگی‌شان در همان «یه‌تار مو و یه ذره دست» هم پیداست و تاثیرگذار است. برای این زنان ساق‌پا و لب‌شان ارزش ج.ن.سی دارد، به همین‌خاطر است که نسبت به پوشاندنش اهتمام دارند. این زنان خود را زنی همچون دیگر زنان مکشوفه در خیابان نمی‌دانند. بدن خود را حاوی مقادیر زیادی از ارزش‌های زیبایی‌شناسانه می‌دانند و نسبت به حفظ این زیبایی‌ارزشمند حساس‌اند. به خاطر همین است که زنان محجبه در زندگی زناشویی خود هم موفق‌ترند. اعتمادبنفس عنصر مهمی است در زناشویی و زنان محجبه اعتمادبنفس‌شان بالاتر است.


زنان مکشوفه اعتمادبنفس‌شان کمتر است. تصور می کنند در روابط خود در اجتماع، چیزی کم دارند و باید این کمبود را با توسل به زنانگی‌شان جبران کنند. باید توی دستشویی‌های عمومی تقلای برخی زنان را برای تجدید آرایش ببینید تا این حرف برای‌تان ملموس شود. آنچه باعث می‌شود هیلاری کلینتون وسط صحبت‌های دیپلماتیک یاد رژلبش بیفتد کمبود همان اعتمادبنفس است.

تجدید آرایش 
هیلاری کلینتون در حضور عبدالله گل

 د-small;">وم. یکی از دلائل دیگری که نسوان مکشوفه اعتمادبنفس کمتری راجع به بدن خود دارند اینست که خود را در معرض قضاوت مردان زیادی قرار می دهند و خب، بدیهی است که مردان مختلف، سلیقه‌های مختلف هم دارند. دختری را می‌شناختم، سفید و بور. خوشگل بود، از این تیپ‌هایی که بهشان می‌گویند، خارجی! یک‌بار دوست‌پسر نامردش بهش گفته بود: «زن باس سبزه و نمکی باشه، نه اینطوری شیربرنج!» این دختر هم کلی دمغ شده بود و طفلک آمده بود می‌پرسید: من بی‌رنگ و رو‌ هستم؟!

گفتم: «نه عزیزم، تو بی‌رنگ و رو نیستی، خیلی هم خوشگل و اروپایی(!) هستی. منتها ایرادت اینست که خودت را الکی‌الکی عرضه کرده‌ای به هربی‌سروپایی که بتواند درباره‌ت نظر بدهد. زن باس خودشو فقط به مرد زندگی‌ش نشون بده! کسی که خودش، با میل ورغبت اومده طرف آدم، مرد باس منت زنو بکشه، تا قدرشو بدونه!»

ابتکار شرکت ها در طراحی بیلبوردهای تبلیغاتی را ببینید.

تبلیغ پپسی


مدرسه کاراته

ادامه نوشته

از یا محمد تا لامحمد! مهندسی معکوس تکنولوژی صلوات

شیرینی عسل: روزی رسول اکرم و علی علیهما السلام در نخلستانی بودند؛ زنبور عسلی مشغول چرخیدن به دور پیامبر شد. ایشان فرمودند یا علی! این زنبور ما را به ضیافت عسل دعوت می کند ... آنگاه از زنبور پرسیدند: با آنکه شما از شکوفه تلخ مزه می مکید, چگونه عسلی که تولید می کنید شیرین است؟

زنبور گفت: یا رسول الله! هر گاه ما از شیره گل ها می مکیم به ما الهام می شود که سه بار بر محمد و آل محمد صلوات بفرستیم؛ در این هنگام تلخی به شیرینی و عسل بدل می گردد. خزینه الجواهر, ص 586 به نقل از کتاب صلوات کلید حل مشکلات نوشته علی خمسه ای قزوینی ص68. چاپ 1386.

ادامه مطالب (حتما تا آخرش بخونین خیلی جالبه)

ادامه نوشته

ای امل ها !!! ای متحجرها !!!

بسم الله الرحمن الرحیم



زمانی کشف حجاب میکردن به زور

و حالا کشف حجاب میکنن به دل

حالا هم کشف حجاب میکنند ، حالا هم حجابها رو آروم آروم برمیدارن
اما نه کشف حجاب به زور و اجبار ، نه کشف حجاب توسط فرنگ رفته ها و  غرب دیده و غرب زده
این بار کارشون آسون تره
این بار زوری در کار نیست

این بار دل آدماست که بی حجاب میشه ، دل آدماست که بی حیا میشه
ایمان آدماست که سست میشه
ایمانشون که سست شد ، دلشون که لرزید ، ارزشهاشون که بی ارزش شد
اونوقت کار آسونه

اونوقته که حجاب ظاهر راحت برداشته میشه


وقتی از صبح تا شب توی ماهواره ها ، زنای نیمه برهنه و بعضا بسیار نیمه برهنه رو میبینن
وقتی ماهواره ها براشون تجلی میکنن که اینا رو ببینین چه آزادن !!!
اینا رو ببینین چه راحتن !!! اینا رو ببینین چه پیشرفتی دارن چون بی حجابن !!!! چون لختن !!!

اونوقت شما املین ، بد بختین عقب افتاده ایین
هنوز تو خط حجابین

ای امل ها !!! ای متحجر ها

قرن بیست و یکه ، این چیزا یعنی چی ؟؟ آزادیه !!!

بلند میشن از فلان زن ِ زنا کار شوهر دار که شوهرشو با دوست پسرش زده کشته
حمایت میکنن و میگن ای وای ای هوار اسلام چه دین خشنیه !!! داره حقوق بشر رو نابود میکنه

داره آزادی رو میگیره !!!

ای تف به این آزادی ....
ای شرم به این آزادی که بی شرمی شده آزادی

که زناکاری شده آزادی ، لواط شده آزادی ، فحشا و بی بند و باری شده آزادی


تو فیلماشون اینا رو نشون میدنو از طریق ماهواره ها میدن به خورده مردم ایران


تو تمام فیلماشون پره از صحنه های سکسی و ....
چند وقت پیش یه فیلم ساختن که اکشن و تیراندازی  بود ولی توش یه طرف ماجرا
همه زنها و دخترای فاحشه و بدکاره بودن

و توی این فیلم این زنها و دخترا رو مظلوم نشون میدن
جوری که ببیننده و مخاطب با خودش میگه بی چاره ها گناهی ندارن که !

فقط فاحشه هستن !!!

این که گناه نیست که بخوان دور از شهر اصلی زندگی کنن .... البته بماند که به خاطر فاحشه بودنشون نیست که جنگشون میشه .....


چند  شب پیش پوستر  تبلیغ یه فیلم جدیدی رو دیدم که اصلا اسم فیلمش معنای  لواط میداد !!!

اونوقت این فیلمو سایتهای ایرانی گذاشتن برای دانلووود !!!
بماند فیلمهای دیگه که زنها توش ..... و ....

اینا یه طرف
شوهایی که ماهواره ها پخش میکنن طرف دیگه

وقتی زن و مرد ما میشینن این چیزا رو نگاه میکنن ، کم کم براشون حجاب و پوشش بی ارزش میشه
کم کم چشم و دلشونو این چیزا میگیره و ایمانشون سست میشه

بعدا که یه چادری میبینن مسخره ش میکنن
   


یا اگه خودشون حجاب دارن کم کم از بین میبرنش
چه زن باشه  چه مرد .....


بعضی ها میگن زنها اگه شو و فیلمهایی که زنا توش نیمه برهنه هستن نگاه کنن عیب نداره

تا حالا دیدین وقتی آدم یه فیلم رزمی نگاه میکنه بعد از فیلم خودشم احساس میکنه که
قوی شده و زور داره ؟؟ در واقع مغزش این فرمانو بهش میده که تو قوی شدی !

وقتی یه فیلم کمدی نگاه میکنه ، شاد میشه و تو روحیه ش تاثیر میذاره
و وقتی یه فیلم غمگین نگاه میکنه غمگین میشه و .....

ولی بعضی فیلمها اثرشون توی دل و روح آدمها و ضمیر پنهانی انسانها میمونه
و بعدا کم کم روی اون آدم تاثیر میذاره

وقتی آدم زیاد یه فیلمی رو نگاه کنه نا خودآگاه کم کم خودشم مثه اون میشه

اگه زن باشه کم کم خودشم از حجاب بیرون میاد و توی روابطشم کم کم مثل فیلمها میشه
درسته به اون شدت نیست ولی تا جایی که جامعه اجازه میده کم کم پیش میره

مرد هم جوری دیگه
چشم و دلش ناپاک میشه و روابطش ناجور .....


بعد این آدما میان تو جامعه ، میان این و اونو میبینن با دیگران حرف میزنن

با فامیل با دوست آشنا و گاهی با غریبه ....
بهشون میگن آره الان دنیا اینطوره ، عقاید اینطوریه
آزادی باید باشه

تو مملکت ما هنوز سر حجاب گیر میدن


اونوقت تو کشورهای خارجی زن و مرد باهمن و آزادن !!! با هر لباسی که میخوان
هرکاری میخوان میکنن

زن و مرد لخت میرن کنار دریا ، هیچ مسئله ایی هم پیش نمیاد !!!



( آره مسئله ایی پیش نمیاد !!! زنا مسئله نیست !!! از هم گسستنه خونواده ها که مسئله نیست !!!
                                                

روابط نامشروع و بچه های ناخواسته و بدون پدر مسئله نیست !!!
دیگه چه برسه به دیدن و بودن با زنای نیمه برهنه و لخت ، که اون دیگه اصلا مسئله ای نیست !!! )


و این آدما توی جامعه عقاید ماهواره ها رو پخش میکنن
و جوونا مدل ها و تیپهای ظاهری و عقاید و افکار ماهواره ایی رو انتشار میدن


و ....



و روابط نامشروع و
زنا و  از هم گسستنه خونواده و
روابط نامشروع و تجاوز و بچه های  ناخواسته و بدون پدر  و ....

البته دست همو گرفتن و یه لب گرفتن ساده و این جور چیزا که دیگه مهم نیست ! .....




اونوقته که دیگه زنهای محجبه و باحیا و مردای با حیا و درست کار

مسخره میشن سرکوفت میخورن
و کم کم اونام .....


آره دوستان
توی این دوره زمونه

ایمانها رو سست میکنن تا حجابها رو راحت بردارن ......

و دیگه اونوفته که زنهای ما بی حیا میشن و مردای ما بی شرم ....


                       اللهم ثبت قلبی علی دینک .....
                                  

                                   

نماز صبح ضد سرطان!!!!!!!!!

06.jpg
 
براساس تعدادی از پژوهش‌های علمی انجام شده در " مرکز پژوهش‌های
 
ملی قاهره " ، خواندن نماز صبح در زمان مقرر خود، موجب فعال شدن کار
 
سلول‌های بدن و جلوگیری از ابتلاء به ورم‌های سرطانی می‌شود.

"دکتر سعید شلبی" از اساتید این مرکز گفت: پژوهش‌ها موید این مطلب
 
است که خواندن نماز صبح در زمان خود، به جلوگیری از ابتلا به بیماری‌های
 
قلبی و همچنین تنظیم کار هورمون‌های بدن و گردش خون کمک می‌کند.

وی افزود: بر اساس این پژوهش در زمان ادای نماز صبح ، تمامی اعضای بدن
 
در اوج فعالیت‌هایشان قرار دارند. به گونه‌ای که ترشح هورمون‌ها به ویژه
 
آدرنالین که ترشح آن در ساعت 5 صبح شروع می‌شود، افزایش می‌یابد و به
 
فعال شدن تمامی اعضای بدن و جلوگیری از ورم‌های سرطانی کمک می‌کند.

هم‌چنین هوای پاک صبحگاهی دارای مقادیر زیادی اکسیژن است که موجب
 
فعالیت قلب، کاهش انقباضات رگ‌های خونی، تنظیم کار هورمون‌ها و بهبود
 
فعالیت حافظه می‌شود.
 

آرم play boy چیست؟




7926play.gif

متاسفانه به دلیل عدم آگاهی مردم از معنی آرم پلی‌بوی (خرگوش پلی‌بوی) استفاده از محصولات و ارم این کمپانی در كشور ما رو به افزایش است. و با توجه به آن كه استفاده از محصولات این شركت، در سرتاسر جهان برای افراد زیر 18 سال ممنوع می‌باشد، اما در ایران آرم این شركت را به عنوان یک علامت فانتزی گاه بر روی بعضی از لباس‌ها و تی‌شرت‌های کودکان و نوجوانان دیده می‌شود، و حتی مارك آن، به عنوان شركت سازنده، روی لباس‌ها و عطرهای برخی فروشگاه‌ها نیز یافت می‌گردد، و به تازگی برخی فروشگاه‌های فروش بدلجات و حتی طلا فروشی‌ها نیز اقدام به ساخت آرم این شركت نموده‌اند، كه هم جای تامل داشته و هم مراقبت مسئولین ذیربط را بیشتر می‌طلبد. پلی بوی نام یك مجله معروف آمریکایی است که ماهیانه در ده‌ها کشور، و به زبان‌های مختلف منتشر می‌شود و شامل مقالات سیاسی، اجتماعی، ورزشی، و مصاحبه‌هایی با اشخاص مهم دنیا است. اما این همه ماجرا نیست، بلكه رسالت اصلی این مجله كه در قالب مقالات ذكر شده مطرح می‌گردد، با دیدگاه مسایل بصورت صرفا جنسی است، و همواره بر روی جلد آن، تصاویری مستهجن از دختران و زنان كاملا برهنه به چاپ می رسد.

ادامه نوشته

عکس های دیدنی مبل و صندلی های غیر معمول

عکس های دیدنی 
مبل و 
صندلی های غیر معمول
ادامه نوشته