بدون شرح...


کلاغ و طوطی هر دو زشت آفریده شدند .

طوطی اعتراض کرد و زیبا شد ، کلاغ هم راضی به رضای خدا بود .

اکنون طوطی در قفس است و کلاغ آزاد !



عرض زندگی


به دکتر شریعتی گفتند :

استاد سیگار طول زندگی رو کوتاه می کنه ،

دکتر در جواب گفتند : من به عرض زندگی فکر می کنم .




بدون شرح...


در بین تمامی مردم تنها عقل است
که به عدالت تقسیم شده

 زیرا همه فکر می‌کنند به اندازه کافی عاقلند.

 « رنه دکارت »

تبریک


سلام بر همه

ولادت مولای متقیان امام علی (ع)
و
همچنین روز پدر رو به همه ی پدر های خوب تبریک عرض می کنم.



نقاشی در یک دقیقه


سلام بر همه

امروز داشتم در یه سایتی می گشتم که ،

 کلیپ جالبی رو دیدم  که یه نفر در عرض یک دقیقه

نقاشی قشنگی رو میکشه.

گفتم بزارم تو وبلاگ تا شما هم ببینید.




دو دو تا پنج تا !!!


هر دعایی به زبان ساده این را می‌گوید :

خداوندا ، به لطف خود کاری کن که دو دوتا چهار تا نشود !

( ایوان تورگنیف )


شهر خلال دندان ها !!!




بقیه عکس ها در ادامه مطلب

ادامه مطلب ...

به قول گاندی که میگه....


من از گناه بدم می آید نه از گناهکار .!
---
پیروزی آن نیست که هرگز زمین نخوری، آنست که بعد از هر زمین خوردنی برخیزی.!
---
هیچوقت نمی‌توانید با مشت گره‌ کرده ، دست کسی را به گرمی بفشارید.... !