عظمت آفریده های خداوند (عکس)

امروز چند تا عکس از عظمت آفریده های خداوند در جهان هستی را گذاشتم که توصیه می کنم حتما ببینید چون هم جالبه و هم دارای اطلاعات عمومیه .

بازم می گم (حتما ببینید)  . 

نظر هم یادتان نرود.

ادامه مطلب ...

تبریک

عید سعید فطر بر شما عزیزان 

مبارک باد.

حضرت موسی(ع) و مرد کشاورز

روزی حضرت موسی به خداوند متعال عرض کرد: دلم می خواهد یکی از آن بندگان خوبت را ببینم. خطاب آمد: به صحرا برو. آنجا مردی کشاورزی می کند. او از خوبان درگاه ماست. حضرت به صحرا آمد و مردی را مشغول به کشاورزی دید. حضرت تعجب کرد که او چگونه به درجه ای رسیده است که خداوند می فرماید از خوبان ماست. از جبرئیل پرسش کرد. جبرئیل عرض کرد: در همین لحظه خداوند او را امتحان میکند، عکس العمل او را مشاهده کن. بلیه ای نازل شد که آن مرد در یک لحظه هر دو چشمش را از دست داد. نشست و بیلش را در مقابلش قرار داد و گفت: مولای من تا تو مرا بینا می پسندیدی من داشتن چشم را دوست می داشتم. حال که تو مرا نابینا می پسندی من نابینایی را بیش از بینایی دوست می دارم. حضرت دید این مرد به مقام رضا رسیده است. رو کرد به آن مرد و فرمود: ای مرد من پیغمبرم و مستجاب الدعوه. میخواهی دعا کنم خداوند چشمانت را شفا دهد؟ مرد گفت: خیر. حضرت فرمود: چرا؟ گفت: آنچه مولای من برای من اختیار کرده بیشتر دوست می دارم تا آنچه را که خودم برای خودم بخواهم. 

 

خانه و محل شهادت حضرت علی (ع)

سلام .  

امروز چند تا عکس از خانه و محل شهادت حضرت علی (ع) گذاشتم که می توانید آن ها را در ادامه مطلب ببینید.

ادامه مطلب ...

آیا سال 2012 پایان جهان هستی است؟(حتما بخونید)

سلام. امیدوارم از شب های قدر بهره ها برده و ما را هم دعا کرده باشید. 

امروز صبح یک مطلب تازه از جلوی چشمم گذشت که گفتم انو براتون بذارم تا شاید 

شما هم مثل من از ان بی خبر بوده باشید.  

پایان دنیا در سال ۲۰۱۲ 

هفت نظریه که این موضوع را پیشرو ساخته را می توانید در ادامه مطلب بخوانید. 

ادامه مطلب ...

هر شب، شب قدر است اگر قدر بدانی!

دو شب از شبهای قدر گذشت،و امشب آخرین و موثق ترین شب قدر است

 امشب پرونده یکساله انسانها مورد بررسی قرار گرفته و سرنوشت یکسال بعد آدمی رقم میخوره

 امیدوارم امشب هر چقدر میتونید از خداوند عزوجل طلب استغفار کرده و سرنوشت و تقدیر خوبی از خدا طلب کنیم

 هر کسی تو زندگیش مشکلی داره؛گرفتاری ،بیماری ،آرزو و ...........

 امشب بهترین زمان برای رفع حاجات هستش ،خدای بزرگ هم اینقدر بنده هاشو دوست داره که هیچ کسی را نا امید

 از در خانه اش باز نمیگردونه

 امشب تو احیاتون زمانی که دلتون شکست ،اشکهای پاکتون سرازیر شد،ازتون خواهش میکنم،بنده حقیر

 را هم دعا کنید،نمیدونید اندازه یه دنیا تو دلم غم توشه

 شدیداً ملتمس دعا هستم و منم شما را حتماً دعا میکنم.اینطوری خدا بهتر حاجت بنده هاشو میده 

 

 

التماس دعا... .

هر شب، شب قدر است اگر قدر بدانی!

حال دل با تو گفتنم هوس است           خبر دل شنفتنم هوس است
طمع خام بین که قصه فاش                 از رقیبان نهفتنم هوس است
شب قدری چنین عزیز و شریف           با تو تا روز خفتنم هوس است
ده که دردانه ای چنین نازک               در شب تار سفتنم هوس است
ای صبا امشبم مدد فرمای               که سحرگه شکفتنم هوس است
از برای شرف به نوک مژه                  خاک راه تو رفتنم هوس است
همچو حافظ به رغم مدعیان               شعر رندانه گفتنم هوس است 

 

تسلیت

شهادت مولای متقیان امام علی (ع) 

را به محضر مبارک امام زمان (عج) 

و حضرت آیت الله خامنه ای و  

تمام شیعیان عالم بشریت 

تسلیت عرض می کنم. 

 

وصیت های امیرالمومنین علی علیه السلام

این وصیت، گرچه خطاب به حسنین - علیهما السلام - است ولى در حقیقت‏براى تمام بشر تا پایان عالم است. این وصیت را عده‏اى از محدثان ومورخانى که قبل از مرحوم سید رضى وبعد از او مى‏زیسته‏اند با ذکر سند نقل کرده‏اند.(1) البته اصل وصیت‏بیشتر از آن است که مرحوم سید رضى در نهج البلاغه آورده است. اینک قسمتى از آن را مى‏آوریم: 

 

ادامه مطلب ...

:: حضرت امیر المومنین علی (ع) ::

 وی فرزند ابو طالب بود. علی (ع) ده سال پیش از بعثت متولد شد و پس از شش سال در اثر قحطی که در مکه اتفاق افتاد بنا به در خواست پیغمبر اکرم (ص) از خانه پدر به خانه پسر عموی خود یعنی پیامبر منتقل گردید و تحت سرپرستی و پرورش مستقیم آن حضرت درآمد. پس از چند سال که پیغمبر اکرم (ص) به موهبت نبوت نایل شد و برای نخستین بار در (غار حرا) وحی آسمانی به وی رسید وقتی که از غار رهسپار شهر و خانه خود شد , شرح حال را فرمود ,  علی (ع) به آن حضرت ایمان آورد و باز در مجلسی که پیغمبر اکرم (ص) خویشاوندان نزدیک خود را جمع و به دین خود دعوت نموده فرمود ...

 

 

ادامه مطلب ...