همه چیز درباره آنفلوانزای خوکی

امروزه خیلی ها در دنیا دچار این نو بیماری یعنی آنفلولانزای خوکی شده اند.

امروز می خواهم اطلاعاتی راجع به این بیماری به شما بدم تا با خواندن آن از

ابتلا به آن جلوگیری کنید.

ادامه مطلب ...

تا می توانید گریه کنید؟!

 

بدن ما از لحاظ فیزیولوژیکی،روحی،روانی و معنوی با گریه کردن التیام می یابد،اما گریه فواید بسیاری دارد مانند ...  

 

ادامه مطلب ...

آبشار های رویایی دنیا

 عکس های زیبا از آبشار ها  

را می توانید در ادامه مطلب ببینید. 

(نظر یادتون نره)  

ادامه مطلب ...

دریغ !!!

به ما یاد داده اند، بگوییم فدایی امام زمانیم!
یادمان داده اند بگوییم دوستت دارم امام زمان!
یادمان داده اند از دوری امام گریه کنیم تا بگوییم "آری ما هم وفاداریم"!
یادمان دادند به همه بگوییم: " ما اینگونه ایم اگر امام بگوید بمیر، می میریم!"
یادمان داده اند به او بگوییم" عزیز زهرا"!
دریغ!
هرگز یادمان ندادند چگونه فدا شویم،
چگونه دوست بداریم!
و یک بار هم برای امام زمان نمردند
و هرگز نفهمیدند بار معنایی مرگ، قلب عاشق می خواهد و دل شیر.
و هرگز نه دانستند عزیز چیست و نه هرگز زهرا را فهمیدند!
ما، هرگز امام را یاری نکردیم
چرا که:
یاد نگرفتیم
ابوالفضلی باشیم... 

 

خدا کند تو بیایی

ای کاش از این در کلیدی  برسد

از سردی دی سبزی  عیدی برسد

این جمعه سیاه است و آن جمعه سیاه

ای کاش که جمعه سفیدی برسد 

 

سلام بر مهدی زهرا

 

گفتم بنویســم با عشق به تو... یادم آمد هنوز عاشق نشده ام...

گفتم پس بگذار کمی باخورشــید باشم برای طلــوع ...

یادم آمد که من سالها پیش غروب کرده ام ...

گفتم پس بگذار کمی دعا کنم برای آمدنت ...

گفتم بنویســم به یاد تو... یادم آمد که پیشتر از غافلان بوده ام ...

 
و چنین دعا کردم:
   

 

 

صدایش کن تا عاشقانه جوابت رابدهد

هروقت دلت میگیره ، هروقت دلتنگش می شی، هروقت دچار مشکلی حل نشدنی می شی، هر وقت تنها می شی یا هروقت احساس میکنی داری به آخرخط می رسی که امیدوارم هچ وقت چنین فکری نکنی فقط صدایش کن. صدایش که می کنی، می شنود، لازم نیست فریاد بزنی،آرام هم بگویی ،جوابت رامی ده،کافی است دستهایت  رابه سمت آسمون بگیری،دلت راصاف کنی وباتمام وجودت نامش را زمزمه کنی،صادقانه صدایش بزن تاعاشقانه لبیک بگوید.

مطمئن باش هیچ وقت تنهانیستی خداباتواست.

اللهم عجل لولیک الفرج 

 

چرا باید دیگران را ببخشیم؟!

نبخشیدن افراد مانند حمل کردن توده‏ای از بار منفی است که همین امر موجب اختلالاتی در ذهن و متعاقب آن در جسم انسان می‏شود. چراکه هر تصوری در درون، انعکاسی به بیرون دارد...

ادامه مطلب ...

ولادت امام زمان(عج)

فرخنده میلاد آخرین منجی عالم بشریت 

و یگانه مظهر عدل و داد ، امام  زمان (عج) را 

به تمامی منتظران آن یاور مستضعفین تبریک 

عرض می کنم. 

 

 

کجایی ای مرد زمان که دیدگانم از مهر تو اشک بار شده... 

پس کی می آیی که تو را تا دلی سیر بنگرم و تماشایت بکنم... 

بیا و این غم هجران را از من بگیر که دیگر طاقت ندارم... 

بیا...  . 

جملات با معنا

زندگی مثل یه دیکته است، هی می نویسی، هی پاک می کنی. هی غلط می نویسی، هی پاک می کنی. غافل از اینکه... ازرائیل داد می زنه برگه ها بالاااااا 


 عشق رو نمیشه با یه شاخه گل مقایسه کرد ولی میشه عشق رو با یه شاخه گل اثبات کرد 


 بخت و دولت موجب تغییر انسان نمیشود , بلکه موجب فرو ریختن نقاب میگردد - می نکر 


 نعمتهای خود را بشمار , نه محرومیت ها را - دیل کارنگی

زیباترین حکمت دوستی ، به یاد هم بودن است ، نه در کنار هم بودن . . .


گوهر خود را نزن بر سنگ هر نالایقی صبر کن گوهر شناس لایقی پیدا شود