چاقی...قحطی


روزی در یک مهمانی مرد خیلی چاقی سراغ برنارد شاو که بسیار

لاغر بود رفت و گفت :

آقای شاو ، وقتی من شما رو می بینم فکر می کنم در اروپا قحطی آمده است !!!

برنارد شاو سریع جواب داد : بله . من هر وقت شما رو می بینم

فکر می کنم عامل قحطی شما هستید !!!!!


یه قول یکی ...


فردی از حکیمی پرسید :

 روی نگین انگشترم چه بنویسم که ،

وقتی شادم وهم وقتی که ناراحتم به آن بنگرم

 حکیم گفت : بنویس میگذرد......



گذشته و اکنون !!!




بقیه تصاویر در ادامه مطلب

ادامه مطلب ...

اینترنت وارونه !!!

سلام بر همه

داشتم تو سایت ها می گشتم  که یه چیز خیلی باحال پیدا کردم

یه سایتی پیدا کردم که این وب سایت ، سایت ها رو در حال چرخش

نمایش می دهد .

 حتی اگر وب سایت مورد نظر خودتون رو جستجو کنید

 می توانید آن را در حال چرخش ببینید !!!

برای رفتن به سایت روی عکس زیر کلیک کنید.

عینک دودی...


یک چهرهٔ مشهور کسی است

که تمام عمرش را سخت تلاش می‌کند تا شناخته شود،

بعد که معروف شد عینک دودی می‌زند که شناخته نشود.



« فرد آلن »

عکس جالب




زنان مجری در ژاپن پس از زلزله !

تبریک


سلام بر همه

عید فطر رو به همه ی شما دوستان خوبم
تبریک میگم.

نفرت - محبوب


بهتر است برای چیزی که هستی، مورد نفرت باشی

تا اینکه برای چیزی که نیستی محبوب باشی.

« آندره ژید »