تست هوش


لطفا چند لحظه صبر کنید...




این بازیکنان را بشمارید ! حالا 12 نفر هستند یا 13 نفر ؟

اگر توانستید برای سئوالات فوق جواب پیدا کنید بی شک شما جزو باهوشترین افراد دنیا هستید !
نظرات 12 + ارسال نظر

سلام وبلاگم رو همین امروز ساختم برای عشقم که بابامه می خوام از این طریق بهش نزدیکتر شم خوشحال می شم بم سر بزنی و اگر تمایل به تبادل لینک داشتی خوشحال می شم

سلام
باشه حتماْ یه سری می زنم

ما با همین هوش نرمال کار و زندگیمون میچرخه خداروشکر

سلام
خوب هستید
تست های هوشتون محشر بود

موفق باشی
زندگیتون همیشه سبز و گلهای خنده ات همیشه شکفته باشه

ستوده 21 دی 1389 ساعت 15:49 http://saba055.blogsky.com

من میگم 12 تا هستن حالا نمیدونم درسته یا نه اگر درست ود که معلومه خیلی باهوشم .
چون وقتی نگاه میکنی حرکتشون نشان میده که 13 تا شدن اما در واقع 12 تا هستن .
حالا بعدا جواب درست را بگید

ولا جواب درستشو من هم نمی دونم.

شاید حرف شما درست باشه شاید هم نه

فکر کنم ۱۲ تا
نظر توچیه ؟

نظر من ...

دخ.شب 22 دی 1389 ساعت 14:39 http://baby75.blogsky.com

فکرکنم یکیشو هی سانسور میکنه
یه بار۱۲تان
یه بار۱۳تا
چقدمن باهوشم

به به

بزنم به تخته که یه دفعه چش نخوری از این که اینقدر باهوشی

دانش ... 27 دی 1389 ساعت 13:36

12 نفرند!
زیرا ؛ فقط بالانته ی 3 نفر از اونا جا به جا میشه!

به به !!!

دانش ... 28 دی 1389 ساعت 12:38

اشتباه بود ؟
من باهوش نیستم ؟
ممنونم از لطفتون حداقل غیر مستقیم میگفتین !

نه من کی گفتم اشتباه بود.

منظورم این بود که شاید جوابتون درست باشه شاید هم نه . چون خود من هم جوابشو نمی دونم.

سیران قیز 23 مرداد 1390 ساعت 15:43

اگه خودتون جوابو نمی دونین واسه چی فکر بچه مردم رو مشغول

میکنین مگه مردم آزارین...؟

مقصد فقط مزاح با دوستان بود همین...

حامد 27 آذر 1390 ساعت 13:41 http://kohne delan.mihanblog.com

برای اولین بار که نگاه کنین سه تا از ردیفا سه نفرین و دوتاشون دونفری در نتیجه میشن ۱۳ نفر افراد رو پشت سر هم در نظر بگیرید
برای بار دوم میشن سه ردیف دو نفره و دو ردیف سه نفره که میشن 12 نفر

بابا ایول... چرا به ذهنه خودم نرسید؟

ایسا 2 آذر 1391 ساعت 15:58

باهال بود
جواب:۱۲و۱۳[

آیسا 2 تیر 1392 ساعت 13:47 http://aisana1390.com

سلام
قبل از حرکت بازیکن ها ۱۲
بعد از حرکت بازیکن ها ۱۳

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد