راست و دروغ

. کسی که سخنانش نه راست است و نه دروغ ، فیلسوف است.


. کسی که راست و دروغ برای او یکی است متملق و چاپلوس است.


. کسی که پول میگیرد تا دروغ بگوید دلال است.


. کسی که دروغ می گوید تا پول بگیرد گداست.

. کسی که پول می گیرد تا راست و دروغ را تشخیص دهد قاضی است.


. کسی که پول می گیرد تا گاهی راست را دروغ و دروغ را راست جلوه دهد وکیل است.


. کسی که جز راست چیزی نمی گوید بچه است.
. کسی که به خودش هم دروغ می گوید متکبر و خود پسند است.
. کسی که دروغ خودش را باور می کند ابله است.


. کسی که سخنان دروغش شیرین است شاعر است.

. کسی که اصلا دروغ نمی گوید مرده است.
. کسی که دروغ می گوید و قسم هم می خورد بازاری است.
. کسی که دروغ می گوید و خودش هم نمی فهمد پر حرف است.

. کسی که مردم سخنان دروغ او را راست می پندارند سیاستمدار است.

 
کسی که مردم سخنان راست او را دروغ می پندارند و به او می خندند دیوانه است.
شیدا مرادخانی

نظرات 11 + ارسال نظر
PAT 14 آذر 1389 ساعت 00:35 http://khaterat-9.blogsky.com

قشنگ بود

سلام کمیل خسته نباشی
می گم ما از کدوم گروهیم؟منظورم معلم است؟
موفق باشی

علیکم السلام شمام خسته نباشی

والا فکر کنم وقتی معلم ها دروغ می گن ، بخاطره اینه که چون روشون نمیشه جلوی بچه ها کم بیارن برا همین یه چیزی از خودشون میگن

بچه های پیش دانشگاهی 14 آذر 1389 ساعت 09:17

سلام- کار شما عالی است. موفق باشید.

التماس دعا

علیکم السلام

ممنونم مرسی.

ملتمسیم به دعا

کسی که اصلا دروغ نمی گوید مرده است..


با این حرف موافقم... زندگی تو این جامعه بودن دروغ بهتره بگیم غیر ممکنه

صد در صد

ظهور 14 آذر 1389 ساعت 13:21 http://alihasan75.blogfa.com

سلام نمی دونم نظر قبلی ام برات اومد یانه چون تا اومدم گزینه ی ارسال را بزنم بر قمون رفت
بگذریم پیشاپیش محرم صفر را تسلیت می گویم

علیک الساام

آره اومد.

من هم این ایام سوگواری رو بهت تسلیت عرض می کنم

سلام
وبلاگت عالیه.
سری هم به وبلاگ من بزن.نظر یادت نره

سلام

ممنونم

باشه یه سری میزنم

اسمان 14 آذر 1389 ساعت 18:55 http://www.vwvv2.blogfa.com

باز هم یک مطلب باحال
مثل خودت

ظهور 15 آذر 1389 ساعت 11:20 http://alihasan75.blogfa.com

به روزم

آمدم

محمدی 15 آذر 1389 ساعت 17:08

سلام آقای کاشفی

وبلاگت خیلی عالی است ومطالبت به دل می نشیند چون با صداقت می نویسی.امیدوارم سالم وموفق باشی . به همه بچه های خوب وبا صفای مجتمع ایرانیان سلام برسون!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

علیکم السلام

ممنونم از لطفتون.
اینجا جاتون خیلی خالیه.
من هم براتون آروزی سلامتی و شادابی دارم.
چشم حتماْ سلامتونو به بچه ها می رسونم.

شاد باشید.

سلام کمیل جان من هم لینک کن داداش دوست داریم وبلاگتم که مثل خودت عالیه
داداش کوچکت همتیان

سلام

باشه چشم

ممنونم از لطفت

زهرا 20 آذر 1389 ساعت 23:59 http://tafakkorat.blogsky.com

این مطلب که فوق العاده بود.البته من قصد دارم بقیه را هم بخونم.اما چون خیلی تو کار دروغ وراست سخت گیرم اه اجازه بدی از مطلبی که زحمت کشیدی نوشتی تو سایتم استفاده کنم.

سلام

هیچ اشکای نداره . می تونید استفاده کنید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد