هم بخندید و هم ناراحت بشید !!!


سلام بر همه


چند روزه که این کلیپ رو نگاه می کنم هم باهاش


می خندم و هم ناراحت می شم که آخه طفلکی چه گناهی کرده


که این بلا رو سرش می آرند.



حجم : ۲.۸ مگابایت



نظرات 6 + ارسال نظر
patina 28 شهریور 1389 ساعت 14:28 http://patina.blogsky.com

سلام عزیز
مطالبت جالبه
به منم سر بزن

سلام

ممنونم

باشه یه سری میزنم

عباس 28 شهریور 1389 ساعت 15:27 http://ehsase-gonah.blogsky.com/

به مضمون وبلاگت دقت نکرده بودم...
الان متوجه شدم ...شرمنده

من که خوشحالم وبلاگت توی لینکهتی من هست باور کن خوشم اومد..

ممنونم از لطفت

آیا استاد سید جلال الدین آشتیانی را می آیا استاد علامه سید جلال الدین آشتیانی را می شناسید؟
آیا برای شما هم سوالات مختلف در مورد وجود عالم هستی مطرح است؟
آیا دوست دارید از آخرین خبرهای علمی و مذهبی آگاهی پیدا کنید؟
آیا می خواهید آخرین اطلاعات پذیرش دانشگاه ها و بورس ها را در اختیار داشته باشید؟
پس فرصت را غنیمت بدانید
سایت علمی مذهبی جلال الدین رایگان عضو می پذیرد

نه متاسفانه نمی شناسم

mahsa 28 شهریور 1389 ساعت 19:05

-انگلیسی: I love you
2- فارسی: Tora doost daram
3- ایتالیایی: Ti amo
4- آلمانی: Ich liebe Dich
5- ترکیه ای:Seni Seviyurum
6- فرانسوی: Je t"aime
7- یونانی: S"ayapo
8- اسپانیایی: Te quiero
9- هندی: Mai tumase pyre karati han
10- عربی: Ana behibak
11- زاپنی: kimi o ai shiteru
12- یوگوسلاویی: Ya te volim
13- کره ای: Nanun tangshinul sarang hamnida
14- روسیه ای: Ya vas liubliu
15- رومانی: Te iu besc
16- ویتنامی: Em ye^u anh
17- اکراینی: Je tebe kokhaju
18- تونسی: Ha eh bak
19- سوریه و لبنانی: Bhebbek
20- سویسی: Jag a"lskar dig
21- آفریقایی: Ek het jou li
??- نروژی:jeg elsker deg

همچنین

مهرداد 29 شهریور 1389 ساعت 02:16 http://manam-minevisam.blogsky.com

با عذض شرمندگی نگاه نمیکنم که ماراحت نشم!
با خوندن متنت فهمیدم توش چه حالو هوایی داره

حالا اینقدر هم ناراحت کننده نیست. تازه خندت هم می گیره.

فرشته 29 شهریور 1389 ساعت 18:20 http://atamrci.blogfa.com/

الهی بمیرم
این طفلی رو چرا اینجوری میکنن؟

والا من خودم دیدم خیلی ناراحت شدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد