از حضرت علی (ع) سئوال شد :

واجب و واجب تر چیست؟


نزدیک و نزدیک تر کدامند؟


عجیب و عجیب تر چیست؟


سخت و سخت تر چیست؟



حضرت علی (ع) فرمودند:



واجب اطاعت از خدا و واجب تر از آن ترک گناه است.


نزدیک قیامت و نزدیکتر از آن مرگ است.


عجیب دنیا و عجیب تر از آن محبت دنیاست.


سخت قبر است و از آن سخت تر ، دست خالی به قبر رفتن است.


نظرات 6 + ارسال نظر
شهاب 14 شهریور 1389 ساعت 20:29 http://www.far30tak.blogveb.com

سلام دوست عزیز وبلاگ زیبا و پر محتوایی داری در صورت تمایل برای تبادل لینک من رو با نام جدیدترین تم های موبایل لینک کن بعد بهم بگو که با چه اسمی لینکت کنم.منتظرتماااا

بنده ی خدا من که همین دیروز لینکت کردم

مهرداد 15 شهریور 1389 ساعت 02:00 http://manam-minevisam.blogsky.com

وجدانا نمیدونم چی بگم... هرچی گفتن عین حقیقت بود.
من از سحنای مولا علی خیلی خوشم میاد...

عطارد 15 شهریور 1389 ساعت 13:51

نیایش

خدایا ،

آتش مقدس « شک » را

آن چنان در من بیفروز

تا همه « یقین » هایی را که در من نقش کرده اند ، بسوزد.

و آن گاه از پس توده ی این خاکستر ،

لبخند مهراوه بر لب های یقینی ،

شسته از هر غبار طلوع کند.

.

PAT 15 شهریور 1389 ساعت 16:24 http://khaterat-9.blogsky.com

واقعا سخنان حضرت علی (ع) حکیمانست

ســـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــلام
با مقالــــــــــــــــــــه ای دربــــــــــــــــــــاره ی فحــــــــــــــــــش و کتـــــــــــــــــــــک
آپـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم
.
.
.

سلام

باشه چشم میام

love 17 شهریور 1389 ساعت 02:05 http://www.yj.blogfa.com كلبه عشق

سلام دوست خوبم وبلاگ قشنگی داری راستشو بخوای نمی شناسمت نمیدونم کی هستی ولی اینو میدونم اینجا همه همدیگرو درک میکنن من خسته شدم از این دنیا فقط می خوام برم پیش خدا خسته ام چیز زیادی ازش نخواستم که دلم بدجور گرفته نمی تونم با مشکلاتم کنار بیام تنها کسی که ترکم نکرده خداست

سلام

چرا غمگین و ناراحتید...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد