تقدیم به امام حسین



نظرات 4 + ارسال نظر

سلام
خوبی؟
مگه چی شده که اونو گفتی؟
خدایی نکرده مشکلی پیش اومده مگه؟؟؟

سلام. نه فقط حرف دل بعضی ها را گفتم.

محمدی 2 دی 1388 ساعت 11:07

اسلام علیک یا اباعبدالله وعلی الارواح التی حلت بفنائک
قربان لبان تشنه ات آقا .روز محشر ما را هم دریاب

الهی که هیچ کس از شفاعت حسین بی بهره نماند.

دانش دوست ما 4 دی 1388 ساعت 16:05

من هم ماه محرم ، ماه غم وماتم را برشما تسلیت عرض می کنم!

حسین زنده است و تا ابد زنده خواهد ماند زیرا که احیاگر کلمه ی توحید بود.

حامد 12 دی 1388 ساعت 01:05 http://JANGAL.WPB.IR

سلام وب باحالی داری
به من هم سر بزن(البته تقاضا دارم[نیشخند] )
با تبادل لینک موافقی؟
اگه موافقی منو با اسم جنگل بلاگ لینک کن
به من هم بگو با چه اســـــــــمی بلینکمت
سر بلند و پیروز باشی
[قلب][بوسه][گل][نیشخند]

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد