فرق آسان و مشکل


Easy is to dream every night
Difficult is to fight for a dream
خوابیدن در هر شب آسان است
ولی مبارزه با آن مشکل است


*****


Easy is to show victory
Difficult is to assume defeat with dignity
نشان دادن پیروزی آسان است
قبول کردن شکست مشکل است




Easy is to criticize others
Difficult is to improve oneself
انتقاد از دیگران آسان است
ولی خودسازی مشکل است




****




Easy is to make mistakes
Difficult is to learn from them
ایراد گیری از دیگران آسان است
عبرت گرفتن از آنها مشکل است



****



Easy is to think about improving
Difficult is to stop thinking it and put it into action
فکر کردن برای پیشرفت آسان است
متوقف کردن فکر و رویا و عمل به آن مشکل است



****




Easy is to receive
Difficult is to give
دریافت کردن آسان است
اهدا کردن مشکل است



****




Easy is keep the friendship with words
Difficult is to keep it with meanings
حفظ دوستی با کلمات آسان است
حفظ آن با مفهوم کلمات مشکل است
نظرات 8 + ارسال نظر
مهرداد 18 اسفند 1389 ساعت 00:26 http://manam-minevisam.blogsky.com

جملات انگلیسیش اشتباه فکر کنم نوشته شده ها!!
شاید حالت شعری باید داشته باشه از عمد به اون شکله!

من کلا این مدلی ندیده بودم والا

(منم همین فکرو میکنم که نوشته های انگلیسی حالت شعری دارن)

اما من این مدلی ، اینجا تا دلت بخواد دیدم

از این جور نوشته ها برام زیاد sms میاد

آرمان 18 اسفند 1389 ساعت 13:24 http://abdozdak.blogsky.com/

چقدر مشکل ها مشکلند و آسانها آسانند

موافقم

دانش ... 18 اسفند 1389 ساعت 15:22 http://daneshdostema.blogsky.com

سلام
خیلی مطلب جالبی بود
ممنونم از حضورتون
فعلا

سلام

ممنونم

خواهش می کنم

انگشت دونه 18 اسفند 1389 ساعت 21:58 http://angoshtdone.blogfa.com

سلام
همه کار مشکله ولی مهم اینه که ما اونارو آسان بگیریم.

سلام

بله اینم یه حرفیه

سلام به شما دوست عزیز و گرامی
همیشه شاد و سرزنده باشی
صفای قدمتون قربان نظرتون هستم

در شهر اصفهان
هنگام نیمشب
در آشمان شوق
شادان پرنده ی دل من در صعود بود
از غرفه ی محقر خود بر فراز کوه
همچون عقاب دورنگر
چشم جست و جو
بر شهر دوختم
شهری که دور از نگه هر حسود بود
چشمان من به ددین آن عرصه شوق داشت
لبهای من به ذکر سلام ودرود بود
نور چراغ ز پس بیشه زارها
زرد وسپید و آبی ...
ارادتمند رئیسی

دانش ... 19 اسفند 1389 ساعت 20:08 http://daneshdostema.blogsky.com

سلام
دیگه تصمیم گرفتم به فکر تعداد نظر ها نبا شم و زود تر آپ کنم !
آپم ، منتظر حضورتون هستم !
فعلا

سلام

به به تصمیم خوبی گرفتید.

باشه الآن میام

ولایتی 20 اسفند 1389 ساعت 21:34

salam khob hala ke chi

سلام
خیلی قشنگ بود
ممنونم از حضورتون
فعلا

سلام

حواهش میکنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد