سفر من به ایران ...

سلام بر همه

امیدوارم که حالتون خوب باشه.

این چند روز که نبودم ، دوستان کلی نظر گذاشته بودن ،

که از همه تشکر میکنم.

 18 روزی که نبودم ، با دوستم جواد رفته بودیم ایران برای ترجمه مدارکمون.

البته به جز ترجمه ، این سفر هم زیارتی بود و هم سیاحتی ...

سیاحتیش فقط 3 تا شهر بود

جاتون خالی اینقده خوش گذشت که تا عمر دارم فراموشش نمی کنم.


یه سری عکس تو ادامه مطلب گذاشتم که اگه خواستید می تونید ببینید.



اینجانب



اونجانب : جواد




این سفر رو زمینی رفتیم تا حالش بیشتر باشه


شب ساعت 4 رسیدیم مرز

تا 8 صبح الاف بودیم


این کامیون ها هم داشتن کالا وارد ایران میکردن




این پسره هم خواهر زادمه که تو اصفهان زندگی میکنه










عکس خیلی بود ، اما همین چند تا برای گذاشتن تو وبلاگ بدرد میخورد.



تو این سفر اتفاقات خیلی جالبی برامون افتاد


مثلا :

- هم اتاق شدن با ایرانی ها ، عرب ها ، پاکستانی ها و یه سری از افرادی که قاچاقی

تو ایران بودن ...

- روزی 5 وعده غذا خوردن ...

- ضد حال خوردن برای ترجمه مدارک که الحمد الله بخیر گذشت

- گم شدن و سر از کوه و بیابون در آوردن

- دیدار با دوستان و آشنایان و ...


خلاصه خیلی خوش گذشت.




نظرات 12 + ارسال نظر
taranom baran 24 تیر 1391 ساعت 20:28

khosh be haletoon ke ba doostatoon raftid een tori ke shoma tarif mikonid motmaenan kheili khoob boode hame hata man dost dashtam be jaye shma boodamalbate be jaie safar too iran te safar hata 3 rooze be kerachi dashtam rasty akasetoon ki boode ??????????????????????????kheili aks hash ghashange vali khoob shod akharesh balakhare tarjome kardid

salam
bale ba dasatam k raftam kheli behem khosh gozasht
eshallah ke be arezutun beresid wa ye bar dg betunid biaeed karachi

akkas ham man budam ham dustam .

tarjome k bale . felan dar hale eqdame. sepordeem daste dustemun k in hafte baramun biare.

taranom baran 26 تیر 1391 ساعت 22:22

اوه از حالت انگلیسی اومد بیرون
مرسی فکر کنم خیلی نوشتم شما هممجبور شدید جواب بدید
موفق باشید

no prob

khazoon 28 تیر 1391 ساعت 23:29 http://khazooneeshgh.blogfa.com

گلدسته‌ها را بالاتر نبرید!
هرقدر که بالا بروید
باز هم
دستتان به خدا نمی‌رسد
اما من
خدایی را می‌شناسم
که در حیاط خانه مان
شاه‌ پسند می‌رویاند
و در مزارع
با گندم‌ها و پاییز
زرد می‌شود…
من، پیرزنی را می‌شناسم
که
خدا
در سجاده اش جا می‌شود…
هرقدر که بالا بروید
دستتان به خدا نخواهد رسید…


+همیشه به شادی

تیم برتر 29 تیر 1391 ساعت 17:12 http://pe5.blogfa.com

سلام چرا آب نمیکنید ؟؟؟
ما هستیم یه سر بزن

سلام. حسش نیست آپ کنم.
باشه میام

ali 30 تیر 1391 ساعت 17:39 http://besoyekhoda.mihanblog.com

سلام.دلنوشته های خیلی قشنگی داشتید.خوشحال میشم باهاتون تبادل لینک داشته باشم.یا حق

تیم برتر 30 تیر 1391 ساعت 20:43 http://pe5.blogfa.com

امام صادق-ع:
خواب روزه دار عبادت،
خاموشی او تسبیح،
عمل وی پذیرفته شده
و دعای او مستجاب است."
ماه مبارکرمضان مبارک
این ضین ضیافت الهی است

لیلا 8 مرداد 1391 ساعت 11:18

سلام. خوش به حالتون.اون عکسایی که تو شب جاهای مذهبی بودی خیلی به دل میشینه.خیلی دوست دارم امام رضا به طلبتم ولی انقد گنهکارم که باهام قهره، واسم دعا کن بطلبتم

پرنده 8 مرداد 1391 ساعت 12:10 http://salami2bareh.blogfa.com

پس به من چه؟

سلام ...
حالتون خویه ؟؟؟
کارهای دانشگاهتون درست شد ؟؟؟
مشهد خوش گذشت ؟؟؟
ببخشید دیگه برنامه ی مسافرت نذاشت که در خدمتتون باشیم ...
ولی بازم امیدوارم بهتون خوش گذشته باشه ...
.
شما شانس نداشتین ، وقت گرم مشهد اومدین ، الآن هوا خیلی خنکه ...
.
فعلا

سلام

شکر خدا بد نیستم.
بله درست شد. قراره این هفته واسمون بیارن.
مشکلی نیست.
آخه من چند روز رفتم اصفهان ، بعدش که اومدم مشهد به مادرتون زنگ زدم ، اگه مستقیم می اومدم مشهد اون موقع می تونستیم در خدومتون باشیم.

بله ، اینقده خوش گذشت که اصلاً نمیشه تعریف کرد.

من کُلُهم اَجمَعین شانس ندارم...

سایا 27 مرداد 1391 ساعت 04:55

ببخشید میشه بگین از کدوم کشور هستین که نوشتین سفر به ایران .اگه جواب بدین ممنون میشم آخه من خیلی از وبلاگتون خوشم اومده ولی نمی دونم افتخار آشنایی با اهالی کدوم کشور رو دارم

من پاکستان زندگی میکنم، شهر کراچی

سلام
یه سوال دیگه ؟؟؟
مشهد ، کجاها رفتین ؟ ( جاهای دیدنی )

فقط میخواستم بدونم ، اگه مشکلی نیست
فعلا

سلام

باورتون میشه اصلا فرصت نشد مشهد رو بگردم

حجاب 8 مهر 1391 ساعت 21:23 http://31077.blogfa.com/

سلام وب پر محتوایی دارین خوشحال میشم به من هم یه سر ی بزنین ونظرتونو بگین.

سلام
مرسی.
باشه حتما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد