work intelligent

نظرات 19 + ارسال نظر
privite 30 خرداد 1391 ساعت 15:29 http://privite.blogfa.com

سلام
با ادامه داستان به روزم
نظر فراموش نشود!

تنها 31 خرداد 1391 ساعت 13:59 http://www.tanhatarin21.blogfa.com



یعنی عالیه
کاش همه با عقل رفتار میکردن

سلام دوست عزیز قبلا کامنت گذاشته بودم که منو لینک کن ولی متاسفانه توجه نکردی ، اگه صلاح دونستی منو با اسم "ایران - تهران - 91" لینک کن . منتظر نظرت توی وبلاگم می مونم

پریسا 2 تیر 1391 ساعت 13:54 http://www.parisa92.blogfa.com

خدا را دوست دارم ، به خاطر اینکه با هر username که باشم، من را connect می کند
خدا را دوست دارم ، به خاطر اینکه تا خودم نخواهم مرا D.C نمی کند .
خدا را دوست دارم ، به خاطر اینکه با یک delete هر چی را بخواهم پاک می کند
خدا را دوست دارم ، به خاطر اینکه اینهمه friend برای من add می کند
خدا را دوست دارم ، به خاطر اینکه اینهمه wallpaper که update می کند
خدا را دوست دارم ، به خاطر اینکه با اینکه خیلی بدم من را log off نمی کند
خدا را دوست دارم ، به خاطر اینکه همه چیز من را می داند ولی SEND TO ALL نمی کند
خدا را دوست دارم ، به خاطر اینکه می گذارد هر جایی که می خواهم e Invisibl بروم
خدا را دوست دارم ، به خاطر اینکه همیشه جزء friend هام می ماند و من را delete و ignore نمی کند.
خدا را دوست دارم ، به خاطر اینکه همیشه اجازه، undo کردن را به من می دهد
خدا را دوست دارم ، به خاطر اینکه آن من را install کرده است
خدا را دوست دارم ، به خاطر اینکه هیچ وقت به من پیغام the line busy نمی دهد
خدا را دوست دارم ، به خاطر اینکه اراده کنم، ON می شود و من می توانم باهاش حرف بزنم
خدا را دوست دارم ، به خاطر اینکه دلش را می شکنم، اما او باز من را می بخشد و shout down ام نمی کند
خدا را دوست دارم ، به خاطر اینکه password اش را هیچ وقت یادم نمی رود، کافیه فقط به دلم سر بزنم

واقعا جالب بود ...
امروز امتحان دادم و تموم ...
.
مرسی از حضورتون ....
.
فعلا



امروز ؟؟؟ چرا اینقد دیر؟

خواهش می کنم

انسیه 3 تیر 1391 ساعت 01:05 http://zir-e-baran73.blogfa.com

________$$$$$$
_________________$$$$$$$$
________________$$$$$$$$$$
_________________$$$$$$$$$$$
__________________$$$$$$$$$$___
____________________$$$_$$$$$$_$$
__$$$آپـــم$$$ _________$$$_$$$$$_$$
_$$$زودبیای$$$_______$$$$$$_$$$$$
_$$$عزیزم$$$$______$$$$$$$$$
___$بترکونی$_______$$$$$$$$$$$
_____$$$$________$$$$$$$$$$$$
_______$__________$$$$$$$$$_$$$
________$__________$$$$$$$$__$$$
_________$_________$$$$$$$____ $$
__________$_______$$$$$$$$_____$$
___________$_____$$_$$$$$$_____$$
____________$___$$__$$$$$$$___ $$
_____________$_$$___$$$$$$$$__$$
______________$_____$$$$$$$$___
_______________$____$$$$$$$
____________________$$$$$$
____________________$$$$$
____________________$$$$
____________________$$$$
____________________$$$$
____________________$$$$
____________________$$$$$
____________________$$$$$$
____________________$$$$$$$
____________________$$$$$$$$
____________________$$$$_$$$$
____________________$$$$__$$$$
____________________$$$$__ $$$$
____________________$$$$___$$$$
__________________ $$$$$___$$$$$
_________________ $$$$$$___$$$$$$
___________________$$$_____$$$_$
_________________$$$_$__$$$$__$

سلام دوست گلم من اپم بدو بیا تا از دهن نیفتاده.

mahsa 3 تیر 1391 ساعت 01:10 http://a110.blogsky.com

سلامممم عالیییی.به ماهم سربزن

دانش دوست ما 3 تیر 1391 ساعت 11:24

دیروز ، امتحان ورودی دبیرستان بود ...
.

آورین آورین...

حالا قبول شدید یا نه؟

صادق فلاح 3 تیر 1391 ساعت 14:18

سلام خوبی وبلاگ جالبی و به روز داری بی معرفت دیگه زنگ نزدی

علیک سلام.
شکر خدا بد نیستم تو چطوری توپولی؟
زنگ ؟ کلا یادم رفت
همین هفته دارم میام ایران ایشالا از اونجا میزنگم.

10 تیر معلوم میشه ...
دعا کنید ، قبول شم ...

به به...

ایشالا که قبول میشین. شکی نیست

مسخره میکنین ؟؟؟
.
معدلم 20 شد ...

نه مسخره چیه....

به به...

من الآن 20 رو فقط تو خوابم میبینم.

سلام
با "گفته هایی تعمق برانگیز" و "چک برگشت خورد" بروزم
حتما سر بزنید

برد دراماتیک ایتالیا رو تبریک میگم


ممنونم

omid 9 تیر 1391 ساعت 08:23 http://omiddobala.blogfa.com

قطره؛ دلش دریا می خواست
خیلی وقت بود که به خدا خواسته اش رو گفته بود
هر بار خدا می گفت : از قطره تا دریا راهیست طولانی، راهی از رنج و عشق و صبوری، هر قطره را لیاقت دریا نیست!
قطره عبور کرد و گذشت
قطره پشت سر گذاشت
قطره ایستاد و منجمد شد
قطره روان شد و راه افتاد
قطره از دست داد و به آسمان رفت
و قطره؛ هر بار چیری از رنج و عشق و صبوری آموخت
تا روزی که خدا به او گفت : امروز روز توست، روز دریا شدن!
خدا قطره را به دریا رساند
قطره طعم دریا را چشید
طعم دریا شدن را
اما؛ روزی دیگر قطره به خدا گفت: از دریا بزرگ تر هم هست؟
خدا گفت : هست!
قطره گفت : پس من آن را می خواهم
بزرگ ترین را، و بی نهایت را !
پس خدا قطره را برداشت و در قلب آدم گذاشت و گفت : اینجا بی نهایت است!
و آدم عاشق بود، دنبال کلمه ای می گشت تا عشق را درون آن بریزد
اما هیچ کلمه ای توان سنگینی عشق را نداشت
آدم همه ی عشقش را درون یک قطره ریخت
قطره از قلب عاشق عبور کرد!
و وقتی که قطره از چشم عاشق چکید. خدا گفت :
حالا تو بی نهایتی، زیرا که عکس من در اشــک عــاشق است...

جالب بود

سلام

خیلی وقته که مارو یادت رفته نه سرزدی نه نظر دادی

عیبی نداره

خدافظ

سلام

والا رفته بودم ایران فرصت نکردم

شمیم 4 مرداد 1391 ساعت 13:55

سید مسعود 3 مهر 1391 ساعت 11:28 http://3maya.mihanblog.com

وب قشنگی داری با مطالب عالی
با اجازتون من شما رو اد میکنم
شما هم اگه دوست داشتید من رو اد کنید

ممنونم از لطفتون

باشه چشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد