کاریکاتور های سخنگو ...








نظرات 6 + ارسال نظر

عکسای بسیار جالبی بود مخصوصا آخری که البته فک نمیکنم یه دست مصنوعی تاثیری داشته باشه !!!

موافقم

2-4-5 به نظرم پر معنی تر بود
چهارمی که معنیش فاجعه هست

PAT 11 آذر 1390 ساعت 23:33 http://khaterat_9.blogsky.com

سلام.
گفتم خبر بدم که برگشتم خوشحال شید

انگشت دونه 13 آذر 1390 ساعت 22:13

سلام
خوبین؟
این ایام و بهتون تسلیت عرض میکنم.
ادامه مطلبتون واسه من باز نمیشه
التماس دعا

سلام
شکر. شما خوبین؟
منم تسلیت میگم

ااا چرا ؟؟؟؟

ملتمسیم به دعا...

چطور اولی و سومی کمتر معنی دارن مهرداد؟!

عکس اول که به خودی خود فاجعه است! یعنی هیچ درختی نمونده دیگه...

سومی هم کسایی ان که وختی می بینن یکی از تکنولوژی استفاده نمیکنه طرفش نمیرن اصن!

واقعا" با این عکسا دردم گرفت!

البته عکس دوم به نظرم کمتر مشکل داره! وختی نور نیست و تو دوتا کتاب یه جور داری اگر منم بودم همین کارو میکردم تا مطالبشو بخونم!



درباره عکسه دوم بگم که کتاب ها یه جور نیستن ، اون کتابی که دسته فرده جلد دومه کتابه و اون کتابی هم که داره می سوزه جلد اوله کتابه و بقیه کتاب ها هم کنارشن....

به این نکته دقت نکرده بودم !

یه کتاب 4 جلدیه که برای خوندن هر جلد جلد قبلی رو آتیش میزنه !!

اما باز هم به نظرم مشکل نداره چون اشتیاق زیادی به خوندن این کتابها داره که این کارو میکنه!

به هرحال به قول قدیمیا علم آدم نباید توی کتاب باشه هرچند اگر کتابی ارزشمند باشه نباید آتیش زده بشه چون یه جور "میراث" فرهنگیه.

اما به شدت یاد دوران مدرسه افتادم چون مثلا" کتاب ریاضی هر سال ادامه ی سال قبل و مکمل اون بود که متاسفانه ماها به دلیل اینکه اصولی درس نمیخوندیم همه چیز برای سال بعد از یادمون رفته بود!

همچنین موافقم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد