بدون شرح !!!

نظرات 26 + ارسال نظر
فاطمه 19 آبان 1390 ساعت 22:11 http://www.baranetanhayi.blogsky.com

آخه شیرطفلکی به چه روزی افتاده حالا می خوان چیکارش کنند؟اگه یه وقت بهوش اومد چی؟

غربیه اشنا 20 آبان 1390 ساعت 14:02

سلام وب خیلی مزخرفی دارید درست مثل خودتون

سلام.

باشه سعی می کنم هم خودمو و هم وبمو از مزخرف بودن در بیارم.

خوش باشید

غربیه اشنا 20 آبان 1390 ساعت 17:56

اره افرین زیاد سعی کن هرچند میدونم موفق نمیشید ولی حداقلش اینه که به خودتون هم ثابت میشه اینطور نیست؟

عجب...

باشه ممنونم که تذکر دادید

امر دیگه ایی ندارید؟

.... 20 آبان 1390 ساعت 22:16

I LOVE YOU KUMAIL VERY MUCH

Thanks a lot

غربیه اشنا 21 آبان 1390 ساعت 16:29

سلام چرا دارم یه خورده بیشتر اطرافتون رو دریابید بعد میشه لطفا نظر های جلف رو مثل نظر بالایی جواب ندید؟!

به قول یکی که میگفت :
«قرار نیست من اونجوری زندگی کنم که دنیا دوست داره و خب طبعاً هم قرار نیست دنیا هم اونجوری بچرخه که من دوست دارم.»

شما اگه با من مشکلی دارید خب بگید . چرا این همه تفره میرید ؟
اگه واقعا اشتباهی از من سرزده من حاضرم قبول کنم و معذرت بخوام.

در مورد اون نظر هم باید بگم من معمولا سعی می کنم که نظرات رو پاسخ بدم. چه خوب باشه چه بد.

مقداد 22 آبان 1390 ساعت 17:18 http://shaperak.blogsky.com

بیچاره آقا شیره، میخوان واسه عید قربون بکشنش؟
میگم این یارو چه آتیشش داغه ها!

شاید

چه میشه کرد بعضی ها ارادت های مختلفی با ما دارن....

mina 23 آبان 1390 ساعت 13:28 http://2tehran20.blogfa.com

ino mikhan chi kar konan????????????

faqat khoda midune

مهسا 23 آبان 1390 ساعت 14:48 http://deleasemooni.blogsky.com

چرا اینجوری میکنن؟ چی کارش میخوان بکنن ؟؟؟؟؟

حتما می خوان یه عمل جراحی فجیحی روش بکنن

یه دوست 23 آبان 1390 ساعت 15:21

کمیل خان شنیدی میگن فاصله بین عشق و نفرت از یه تار مو نازک تره شما که در نظرات با این خانم یا اقا دعوا کردی نمیترسی فردا باهاش خوب بشی و به نظراتش ارزش و احترام قائل بشی من به عنوان یک دوست دارم بهت میگم به حرف بالایی من توجه کن با شناختی که من ازت دار م بهت میگم که طرفدارای زیادی داری خیلی ها عاشقتن و دوستت دارن و دیوانتن ولی تو نمیبینیشون هرکی چه دختر چه پسربه روش خودش بهت ابراز علاقه میکنه ولی خودمونیم گاهی توی وبلاگ یا جاهای دیگه حرف هایی میزنی که خیلی روی ادم تاثیر میذاره دوست من کمی به طرفدارات توجه کن حتی اونی که ازت بد میگه بدون دوستت داره والا هیچ کس با پسری مهربون و باادب و متین مثل تو خصومت شخصی نداره من مطمئنم

سلام ممنونم از محبت و لطف شما و دوستان

بخدا من هر چی فکر میکنم که چه اشتباهی از من سر زده یادم نمی آد.
و تا جایی که یادم می آد با هیچ کسی هم دعوایی ندارم.
فقط در نظر بالایی گفتم شما مستقیما حرفتون رو بزنید . نه هیچ بی احترامی کردم و نه هیچ دعوایی.
اگر هم دعوایی داشتم اصلا نظرات بالایی رو تایید نمی کردم .
من تو نظر بالایی خودم دارم میگم که اگه واقعاً اشتباهی از من سر زده من حاضرم معذرت بخوام.

شما که اینقدر به من ارادت دارید خب شما بگید که کجای کار من ایراد داره؟

dil shakasta 25 آبان 1390 ساعت 21:21

azat antazarasho nadashtam

اشتباه نیز جزئی از زندگی است

ترنم باران 26 آبان 1390 ساعت 12:47

سلام
اول از همه یکی این شیر رو از دست اینا نجات بده
بعدشم صبر زیباترین عمل از انسان هاست
لطفا نسبت به حرفای دوستم صبور باشید
به من ربطی نداره اما ..........نه ولش کن می ترسم بگم دعوا بشه
آدم خوبه انتقاد پذیر باشه
آفرین و شاد باشید

سلام

آخه صبر هم حدی داره...
پس دوسته شماست ایشون...
من که خودم گفتم اگه اشتباهی کردم معذرت می خوام
شمام موفق باشید.

یه دوست 26 آبان 1390 ساعت 17:21

کمیل خان من غریبه اشنا نیستم به خدا نیستم تو اونقدر خوبی که نمیتونی بدی کنی من فقط حقیقت گفتم / گفتم عاشق زیاد داری من مطمئنم غریبه اشنا دوست داره من شما رو هر روز میبینم و از چشمام بیشتر بهت اعتماد دارم میخوای غریبه اشنا رو ببینی؟ کمکت میکنم/ اگه بخوای/ بهم اعتماد کن

ممنونم از همتون.

باشه اگه می تونید کمکم کنید

یه دوست 26 آبان 1390 ساعت 19:04

خب چی میخوای ازش بدونی؟

کدوم کلاس ؟

یه دوست 26 آبان 1390 ساعت 23:00

خودت حدس نمیزنی؟ وقتی فهمیدی چیکار میخوای بکنی؟

نه... . هیچی ، کاری نمی تونم بکنم.

غریبه اشنا 27 آبان 1390 ساعت 01:26

اقای کاشفی من از شما معذرت میخوام فکر نمیکردم یه نظر دادن این همه جنجال داشته باشه درضمن فکر نمیکنم دلیلی داشته باشه که شما منو بشناسید داره؟ من میخواستم تمومش کنم ولی انگار دوستان منتقد ما نمیخوان

باشه .اشکالی نداره...

خوش باشید.

dil shakasta 27 آبان 1390 ساعت 13:29

salam
koba in faqat ya ashtabah bodmvafaq bashi
kodahafiz

salam

shomam mowaffaq bashi

your friend 28 آبان 1390 ساعت 13:56

ای بابا این غربیه اشنای بیچاره رو چی کار دارین شماها...کمیل جان عزیزم از شما بعیده جانم یعنی همیشه همه باید از شما تعریف کنن ....؟!

من کاری باهاش ندارم. دوستان دارن مدام نظر میدن.

من نیازی به تعریف کردن دیگران ندارم. من همونی هستم که همه ی شما ها می بینید. ظاهر و باطنم همینه...

ترنم باران 28 آبان 1390 ساعت 15:18

سلام
ببخشید من وب غریب اشنا رو هر کار کردم نگرفت پس اومدم از تو وبتون براش بنویسم وامیدوارم بخونه
من قصد فزولی نداشتم فقط شما و دوستمو تحسین کردم نه به خاطر دعوا نه دوستمو به خاطر یه مسئله خارج از این موضوع و شمارو به خاطر صبرتون
به هر حال امیدوارم دوستم از دستم ناراحت نشه و اما من منتقد نیستم دوست من (( غریب آشنا )) و چون دوستم بود به خودم اجازه دادم که بنویسم به هر حال بزرگتر ها باید کوچکتر هارو راهنمایی کنه

غریبه اشنا 28 آبان 1390 ساعت 20:49

سلام ترنم باران عزیز من نه وب دارم نه شما رو میشناسم ببخشید شما منو میشناسی؟ در هر صورت من از کسی ناراحت نیستم و از شما ترنم باران دوست جدید و خوبم هم ممنونم و اقای کاشفی امیدوارم شما هم از من ناراحت نشده باشید

بیچاره سلطان جنگل!

باران 9 آذر 1390 ساعت 14:23

سلام من خیلی کنجکاوم این غریبه اشنا رو بشناسم شما میشناسیدشون یا میتونید کمکم کنید پیداش کنم؟

سلام
بله یه حدس هایی میزنم که کی هستن ایشون.

باران 9 آذر 1390 ساعت 17:00

خب میتونید بگید کیه یا کدوم کلاسه؟

فک نکنم لزومی داشته باشه که بگم

غربیه اشنا 10 آذر 1390 ساعت 21:55

خب الان یعنی شما منو میشناسید دیگه.. باشه قبول .پس اگه میشناسید باتوجه به اون اطلاعات دقیقتون یه نشونه از من بگید

من همون بالا تو یکی از نظر ها گفتم که لزومی نمی بینم که چیزی بگم.

البته اینم بگم فقط من نیستم که میدونم. بلکه یکی دو نفر دیگه ایی هم هستند که می دونن. اما تصمیم گرفتیم هیچ کدوم چیزی نگیم.

خوش باشید.

غریبه آشناااااااااااااااا دوست دارم بیااااااااااااااااا

سلام
چه جوری دلشون اومده این بیچاره رو به این روز بیندازند ؟
آخی
.
.
.
ممنونم از حضورتون
فعلا

سلام

باید دلیلشو از خودشون پرسید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد